segunda-feira, 4 de janeiro de 2010

I can go... with the flow.

Go with the flow
(Queens of the Stone Age)

She said "I'll throw myself away"
"They're just photos after all"
I can't make you hang around
I can't wash you off my skin
Outside the frame is what we're leavin' out
You won't remember anyway

I can go with the flow
Don't say it doesn't matter anymore
I can go with the flow
Do you believe it in your head?

It's so safe to play along
Little soldiers in a row
Fallin' in and out of love
Something sweet to throw away

I want something good to die for
To make it beautiful to live
I want a new mistake
Loose is more than hesitate
Do you believe it in your head?

I can go with the flow
Don't say it doesn't matter anymore
I can go with the flow
Do you believe it in your head?
Do you believe it in your head?
Do you believe it in your head?

-x-

Ela disse que "vou me jogar fora"
"pois são fotos mesmo"
Eu não posso fazê-la ficar por perto
Eu não posso te lavar da minha pele
Fora da moldura de que estamos saindo
Você não se recordará de nada!

Eu posso me deixar levar
Mas não diga que não importa mais
Eu posso me deixar levar
Você vai acreditar na sua cabeça?

Assim é seguro continuar jogando
Soldados pequenos enfileirados
Saindo e entrando de amores
Algo doce para jogar fora

Eu quero um bom motivo para morrer
E torná-lo bonito para viver
Eu quero um erro novo
Perder é mais do que hesitar
Você vai acreditar na sua cabeça?

Eu posso me deixar levar
Mas não diga que não importa mais
Eu posso me deixar levar
Você vai acredita na sua cabeça?
Você acredita na sua cabeça?
Você acredita na sua cabeça?

-x-

http://www.youtube.com/watch?v=DcHKOC64KnE

Nenhum comentário: